mgr Bartosz Mitkowski

Fizjoterapia kobiet i mężczyzn. Terapia uroginekologiczna, proktologiczna, ortopedyczna.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Wydziału Wojskowo-Lekarskiego z Oddziałem Fizjoterapii, Polskiej Akademii Sportu (uzyskał dyplom instruktora rekreacji ruchowej- specjalność Pilates). Od 2017 roku jest w trakcie 4- letnich studiów osteopatii w Osteopathie Schule Deutschland (filia Niemieckiej Szkoły Osteopatii, OSD – Polska). Na co dzień zajmuje się rehabilitacją pacjentów ze schorzeniami ortopedycznymi oraz uroginekologicznymi. W pracy, obok konwencjonalnych zabiegów z fizjoterapii, wykorzystuje USG oraz EMG. Za szczególny cel obrał sobie poszukiwanie nowych, skuteczniejszych sposobów leczenia schorzeń kompleksu lędźwiowo-miednicznego. Prowadzi terapię indywidualną, gimnastykę korekcyjną oraz telerehabilitację. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy w publicznych oraz niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej, medycznym domu opieki oraz Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie.

Zakres usług:

Fizjoterapia uroginekologiczna:

• nietrzymanie moczu,
  • wysiłkowe nietrzymanie moczu,
  • stan po radykalnej prostatektomii (usunięciu prostaty),
  • naglące nietrzymanie moczu,
  • pęcherz nadreaktywny,
  • terapia przed i po zabiegach operacyjnych,
  • dolegliwości bólowe w obrębie miednicy,
  • ból owulacyjny,
  • bolesne miesiączki,
  • bolesne współżycie.

Fizjoterapia proktologiczna:

• nietrzymanie stolca,
  • zaparcia,

Fizjoterapia ortopedyczna:

• urazy i przeciążenia stawu barkowego,
  • wady postawy ciała,
  • zespoły bólowe kręgosłupa.