Fizjoterapia oddechowa

Fizjoterapia oddechowa to działanie mające na celu zmniejszenie fizycznego i emocjonalnego wpływu przewlekłej choroby płuc na codzienne funkcjonowanie chorego. W trakcie zajęć wykonywane są odpowiednio dobrane ćwiczenia oraz trening mięśni oddechowych, a także przekazywana jest wiedza na temat sposobów, które mogą pomóc w utrzymaniu jak najlepszego stanu zdrowia. Zajęcia są dopasowane do każdego chorego indywidualnie, z uwzględnieniem jego aktualnych możliwości oraz potrzeb.
Pamiętaj: pełen oddech to większe możliwości!

W Family Clinic rehabilitację prowadzą fizjoterapeuci oddechowi, wieloletni pracownicy jednego z warszawskich instytutów o profilu pulmonologicznym:

mgr Agata Gładzka

mgr Dorota Klatka

Simeoxnowoczesna metoda rehabilitacji oddechowej

Innowacyjne urządzenie, które ułatwia oczyszczanie drzewa oskrzelowego z zalegającej wydzieliny u osób cierpiących na przewlekłe choroby płuc (mukowiscydoza, POChP, astma, itp.).

• Aparat ten wspomaga standardową rehabilitację i pomaga pacjentom w wykonywaniu efektywnego wydechu.
  • Urządzenie SIMEOX generuje serię podciśnień, które upłynniają śluz i ułatwiają jego przemieszczanie do tchawicy, prowokując do wykrztuszenia.
  • Dodatkowo używanie aparatu Simeox poprawia funkcjonowanie mięśni oddechowych, zmniejsza duszność i pozwala odzyskać kontrolę nad oddechem.
  • Wykorzystanie urządzenia SIMEOX zwiększa komfort życia pacjentów z przewlekłymi chorobami płuc, znacznie zmniejsza ilość zalegań co ogranicza zaostrzenia infekcyjne i jest szansą dla wielu chorych na dłuższe i lepsze życie.

Rehabilitacja z wykorzystaniem urządzenia SIMEOX przeprowadzana jest pod kontrolą fizjoterapeutek oddechowych mgr Agaty Gladzkiej oraz mgr Doroty Klatki.

Poligrafia – badanie bezdechu sennego

Poligrafia jest badaniem czynności ludzkiego organizmu podczas snu. Badanie to skierowane jest do pacjentów z zaburzeniami oddychania w trakcie snu, głównie u osób chrapiących, oraz u osób z podejrzeniem obturacyjnego bezdechu sennego.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o badaniu zapraszamy Cię do kontaktu z naszą Rejestracją tel.: 22 250 00 90

Terapia CPAP

• najskuteczniejsza metoda leczenia obturacyjnego bezdechu sennego,
  • wspomaganie oddychania stosowane  w leczeniu bezdechu sennego, a także w przypadku niewydolności oddechowej.