Fizjoterapia urologiczna i proktologiczna

Fizjoterapia proktologiczna oraz urologiczna jest niezwykle ważnym aspektem w procesie leczenia pacjentów z dysfunkcjami dna miednicy charakterystycznych dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Podstawą naszej terapii są przede wszystkim ćwiczenia wzmacniające nie tylko dno miednicy ale również ogólną postawę ciała pacjenta oraz wzmocnienie jego sprawności. Rehabilitacja urologiczna jest skierowana bezpośrednio do mężczyzn, którzy na co dzień zmagają się z problemami w obrębie miednicy mniejszej. Ten rodzaj rehabilitacji ma zastosowanie przede wszystkim w schorzeniach takich jak:

Fizjoterapia urologiczna:

• przed i po operacji prostatektomii radykalnej,
  • z bólami dna miednicy,
  • z nietrzymaniem moczu,
  • z pęcherzem nadreaktywnym,
  • z nietrzymaniem moczu i stolca.

Fizjoterapia proktologiczna:

• nietrzymanie stolca,
  • zaparcia,

Podczas wizyty zapewniamy pełen komfort zarówno psychiczny jak i fizyczny pacjenta. W swojej terapii fizjoterapeuta wykorzystuje urządzenie PHENIX NEO, które ułatwia zarówno szybkie jak i efektywne leczenie objawów związanych z niewydolnością mięśni dna miednicy. Metoda EMG Biofeedback wykorzystywana w trakcie leczenia to idealne uzupełnienie terapii proktologicznej jak i urologicznej dedykowana pacjentom, u których występują objawy osłabienia mięśni dna miednicy.

W Family Clinic terapię proktologiczną i urologiczną prowadzi certyfikowany fizjoterapeuta:

mgr Bartosz Mitkowski