Poradnia pulmonologiczna Warszawa

Często nie doceniamy tego, jak ważne jest oddychanie. To naturalna, automatyczna czynność, która nie tylko ma za zadanie dostarczenie organizmowi tlenu, ale też istotnie wpływa na jakość życia. Astma, przewlekła obturacyjna choroba płuc, choroba nowotworowa, bezdech senny czy niewydolność oddechowa. Te schorzenia i choroby nie zawsze są śmiertelne, ale mogą skutecznie ograniczyć nasze codzienne funkcjonowanie.
Zwracamy uwagę, by dbać o jakość oddychania. Jeśli zauważasz u siebie takie objawy jak kaszel, duszność, bóle w klatce piersiowej, zmniejszona tolerancja wysiłku, krwioplucie, senność, uczucie zmęczenia o poranku, poranne bóle głowy, suchość w ustach, zgłoś się do poradni pulmonologicznej.
Jednym z obszarów specjalizacji poradni pulmonologicznej Family Clinic jest kompleksowa diagnostyka oraz leczenie bezdechu sennego, który, nieleczony, prowadzi do niedotlenienia organizmu, a w konsekwencji przyspiesza rozwój innych chorób, takich jak cukrzyca, miażdżyca, choroby serca.
W Family Clinic zapewniamy pacjentom diagnostykę od badania spirometrycznego Warszawa aż po badanie polisomnograficzne Warszawa lub poligraficzne przeprowadzone w domu pacjenta, wdrożenie indywidualnego leczenia, kompleksową opiekę specjalistyczną, w tym fizjoterapię oddechową.

Przeczytaj więcej o bezdechu sennym!

Lekarze pulmonolodzy przyjmujący w Family Clinic:

dr n. med. Jacek Nasiłowski
Poradnia pulmonologiczna Warszawa - lekarz pulmonolog