Fizjoterapia urologiczna

Fizjoterapia urologiczna jest niezwykle ważnym etapem w procesie leczenia pacjentów z dysfunkcjami dna, niezależnie od wieku. Podstawą naszej terapii są przede wszystkim ćwiczenia wzmacniające nie tylko dno miednicy, ale również ogólną postawę ciała oraz wzmocnienie jego sprawności. Rehabilitacja urologiczna jest skierowana bezpośrednio do kobiet, które zmagają się z problemami w obrębie miednicy mniejszej.

Fizjoterapia urologiczna Warszawa:

• przed i po operacji prostatektomii radykalnej,
  • bóle dna miednicy,
  • nietrzymanie moczu i/lub stolca,
  • pęcherz nadreaktywny,

Podczas wizyty zapewniamy pełen komfort zarówno psychiczny i fizyczny pacjenta. Wykorzystujemy urządzenie PHENIX NEO, które ułatwia zarówno szybkie i efektywne leczenie objawów związanych z niewydolnością mięśni dna miednicy. Metoda EMG Biofeedback wykorzystywana w trakcie leczenia to idealne uzupełnienie terapii urologicznej dedykowana pacjentkom, u których występują objawy osłabienia mięśni dna miednicy.