Poradnia psychologiczna

W Family Clinic wychodzimy z założenia, że zdrowie jest wynikiem harmonii zarówno ciała jak i psychiki, a nie jedynie brakiem choroby – co również podkreśla Światowa Organizacja Zdrowia w swojej konstytucji.

Nasza interdyscyplinarna pomoc roztacza płaszcz bezpieczeństwa wszędzie tam gdzie tego potrzebujesz. Dlatego, dbając o całokształt potrzeb pacjenta, Family Clinic oferuje szeroki zakres wsparcia, również psychologicznego – dla Ciebie i Twojej rodziny.

Wyróżnikiem naszych usług psychologicznych jest forma zespołowej pracy specjalistów, dzięki czemu opieka nad pacjentem jest kompleksowa i pełna. Zespoły medyczne: psychologiczno – lekarski bądź psychologiczno – fizjoterapeutyczny, komponują wokół pacjenta odpowiednie narzędzia i skuteczne działanie, co zapewnia komfort osobisty i oszczędność czasu w szukaniu odpowiedniej porady.

Nasza Poradnia psychologiczna oferuje wsparcie szczególnie w zakresie:
  • radzenia sobie w sytuacjach przewlekłego stresu,
  • uzupełnienia rehabilitacji post covidowej (wsparcie w sytuacji stresogennej, powrót do stanu równowagi psychofizycznej),
  • zaburzeń natury uroginekologicznej i seksuologicznej (poprawa komfortu funkcjonowania w sferze seksuologicznej i wsparcie w powrocie do aktywności seksualnej),
  • wsparcia pacjentów onkologicznych,
  • wsparcie pacjentów pulmonologicznych,
  • adaptacji do nowej i trudnej sytuacji jaka jest zdiagnozowana choroba somatyczna lub w przypadku chorób przewlekłych tj. choroby autoimmunologicznej (w tym choroby tarczycy, łuszczyca, atopowe zapalenie skóry), endometrioza,
  • zaburzeń lękowych,
  • zaburzeń depresyjnych (w tym depresja w okresie okołoporodowym i poporodowym),
  • radzenia sobie w sytuacjach kryzysu psychologicznego (w tym interwencja kryzysowa i wsparcie w przypadku procesu żałoby, straty bliskich osób oraz w przypadku straty okołoporodowej dziecka i poronień),
  • trudności związanych z niskim poczuciem własnej wartości i obniżoną samooceną,
  • zaburzeń natury psychosomatycznej (często pod postacią odczuwanych przez pacjenta przewlekłych bólów, przewlekłego zmęczenia, skurczy mięśni, mdłości, omdleń i innych symptomów chorób, których przyczyn nie można zdiagnozować).

W Family Clinic opiekę psychologiczną nad pacjentami sprawuje:

mgr Karolina Widawska-Lewkowicz

Robiąc pierwszy krok do rozwiązania swoich wewnętrznych spraw, dajesz sobie szansę na zebranie większej ilości sił do pokonywania nowych przeszkód a finalnie na szczęście.

Chcąc uzyskać fachową pomoc doświadczonego psychologa, wystarczy zapisać się na wizytę stacjonarną lub online pod numerem: 22 250 00 90